Contactgegevens
Albrandswaardsedijk 194
3172 XB Poortugaal
Openingstijden Sales
Veelgestelde vragen
Ligt Abel. in Rhoon of in Portugaal?
Officiëel is Abel. gevestigd in Poortugaal.
Wanneer je gebruik maakt van een GPS-systeem om ons te vinden, dien je ook Poortugaal als plaatsnaam in te vullen.
Is de locatie makkelijk te bereiken?
Abel. is zeer goed te bereiken met de auto, maar ook met het openbaar vervoer kun je ons bereiken.
Is er voldoende parkeergelegenheid?
Jazeker. We hebben een ruime parkeervoorziening, die bovendien gratis is!
Kunnen wandelaars routes verkrijgen bij Abel. voor een wandeling door de Grienden?
Wij hebben geen kaartjes met vaste wandelroutes liggen, maar wel kaarten met hierop een overzicht van de omgeving. Je kunt dan zelf gemakkelijk een wandelroute uitstippelen.
Kan er bij mooi weer naar buiten uitgeweken worden?
Wanneer je een van onze ruimtes exclusief hebt afgehuurd, heb je altijd beschikking tot een eigen terras. Ook wanneer je geen aparte ruimte gereserveerd hebt, maar wel een andere reservering (arrangement of a la carte) is er altijd de mogelijkheid om uit te wijken naar buiten.
Informatie en reserveringen
Kan een reservering geannuleerd worden en welke voorwaarden gelden hiervoor?
Het is altijd mogelijk dat er omstandigheden zijn waardoor een reservering geannuleerd dient te worden.
Wij houden hiervoor de annuleringsvoorwaarden uit de Uniforme Voorwaarden Horeca aan.
Is er een mogelijkheid om in de buurt te overnachten?
Jazeker!
Op slechts 4 minuten loopafstand bevind zich Hotel het Spui.
Voor meer informatie kun je terecht op de site:
Hotel het Spui
Uit hoeveel personen moet een groep minimaal bestaan om van de diverse arrangementen gebruik te kunnen maken?
Dit verschilt per arrangement. Voor een high tea, sandwichlunch, Shared Dining hanteren wij een minimum van 2 personen. Een brunch en BBQ verzorgen wij vanaf 8 personen, en een buffet of walking dinner verzorgen wij vanaf 25 personen.
Mogen er honden binnen?
Uw trouwe viervoeter is van harte welkom in ons restaurant. In verband met eventuele overlast voor onze overige bezoekers, willen wij u wel vragen de hond in het restaurant aan te lijnen.
Gaan buiten activiteiten door met slecht weer?
Indien het weer dermate slecht is (denk aan zware regenval, windkracht 6, storm of onweer) dat wij de veiligheid niet meer kunnen waarborgen dan zullen we dit op de dag zelf voor openingstijd telefonisch laten weten.
Krijg ik mijn geld terug als ik een reservering annuleer?
Onze voorkeur gaat uit naar het verplaatsen van de reservering. Indien dit niet mogelijk is kunnen wij een tegoedbon toesturen. Alleen bij uitzondering geven wij het geld terug.